نوری، وزیر آموزش و پرورش: آقای رئیس جمهور گفتند منّتی برسر معلمان نیست، ما از معلمان بخاطر ۱۱ سال تاخیر در اجرای طرح رتبه بندی معذرت‌خواهی می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت نوبت سوم وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی این صندوق برای واجدین شرایط تا عصر امروز (سه شنبه) خبر داد.
رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر از واریز مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال به حساب جمعیت هلال‌احمر استان‌ها در قالب مرحله نخست خدمات حمایتی- درمانی در سال ۱۴۰۲ و به مناسبت عید سعید غدیر خبر داد.
سهامدارانی که سود سال های گذشته سهام عدالت خود را دریافت نکردند، می توانند با بروز کردن اطلاعات خود، تمامی این سود ها را در اولین موعد پرداخت سود سهام عدالت دریافت کنند.
در صورت مسدودسازی بخشی از مبلغ چک در حساب جاری صادرکننده آن توسط سامانه محچک، این شخص می‌تواند با واریز مبلغ کسری چک نسبت به رفع سوءاثر چک اقدام کند.
بازیکنان استقلال فردا بخشی از مطالبات خود را دریافت خواهند کرد.
سرپرست مدیرعاملی استقلال اعلام کرد که طی روزهای آینده بخشی از مطالبات اعضای تیم پرداخت خواهد شد.
بخش دوم بورسیه ورزشکاران برای چهار ماهه دوم (دو هزار دلار) طی روزهای اخیر جمعا به مبلغ 84 میلیون تومان به حساب فدراسیون‌ها واریز شده است.
در آستانه بازی با نساجی، بخشی از مطالبات بازیکنان پرسپولیس به حساب آن‌ها واریز شد.
باشگاه پرسپولیس قصد دارد بخشی از مطالبات بازیکنان را فردا به آنها واریز کند.
پرسش‌هایی که انتظار می‌رود در زمان معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس، به بخشی مهم از موضوع نشست ویژه مجلس برای بررسی صلاحیت جانشین نوری بدل گردد و چه بسا بتواند ابعاد ناگفته‌ای از ماجرای واریز نشدن مطالبات معلمان در اسفند ۱۴۰۱ را برملا سازد؛ ماجرایی که تنها بخشی از دوران پرماجرای حضور نوری در راس هرم مدیریتی این وزارت خانه است.
سوالاتی که انتظار می‌رود در زمان معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس، به بخشی مهم از موضوع نشست ویژه مجلس برای بررسی صلاحیت جانشین نوری بدل گردد و چه بسا بتواند ابعاد ناگفته‌ای از ماجرای واریز نشدن مطالبات معلمان در اسفند ۱۴۰۱ را برملا سازد. ماجرایی که تنها قسمتی از دوران پرماجرای حضور نوری در راس هرم مدیریتی این وزارت خانه است.
باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا بخش دیگری از مطالبات بازیکنان را تا پایان فروردین پرداخت کند.
مدیران باشگاه مس کرمان موفق شدند طبق وعده‌ای که داده بودند، بخشی از مطالبات بازیکنان را امروز به حساب آنها واریز کنند.
مدیرکل حوزه ریاست جمعیت هلال احمر؛ گفت: فردا ۱۸ دی‌ماه بخشی از مطالبات مربوط به بازنشستگان هلال احمر در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، به حساب استان‌ها واریز خواهد شد.
طبق قانون باید هزینه فروش هلدینگ خلیج‌فارس کجا هزینه می‌شد؟ جدول شماره ۱۳ همان ماده ۲۹ سیاست‌های اصل ۴۴ که در آن قید شده است، وجوه حاصل از واگذاری‌های موضوع این قانون ازجمله شرکت‌های مادر تخصص و عملیاتی به حساب خاصی نزد خزانه‌داری کل کشور واریز شود تا در ۸ بخش صرف شود.
درحالی که قرار بود بخش نخست سود سهام عدالت تا پایان ماه جاری به حساب مشمولان واریز شود و در وعده دیگر رئیس سازمان خصوصی سازی تا اواسط دی سود سهام عدالت به حساب سهامداران واریز می شد؛ بررسی‌ها نشان می‌دهد که قرار نیست واریز بخش نخست در زمان وعده داده شده صورت بگیرد و زمان دقیق آن نیز مشخص نیست.
رئیس سازمان خصوصی سازی با اعلام واریز بخش نقدی بزرگترین مزایده تاریخ یعنی بلوک ۱۲ درصدی هلدینگ خلیج فارس، از نهایی شدن این معامله خبر داد.
برخی از کاربران سایت نبض بورس در بخش صدای سهامدار درباره زمان سود شبندر و همچنین نحوه واریزی آن پرسیده بودند. در این مطلب به سئوالات آن ها پاسخ داده شده است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از وازیر بخشی از سود سهام عدالت به سهامداران تا پایان پاییز سال جاری خبر داد.
باشگاه پرسپولیس در آستانه بازی مس کرمان بخشی از مطالبات بازیکنان و اعضای تیم را پرداخت کرد.
سهام عدالت گونه‌ای از یارانه است که از دولت نهم به مردم واگذار شد و با هدف گسترش سهم بخش تعاون در اقتصاد ایران عرضه گردید و از زمان واگذاری تاکنون خبرهای زیادی پیرامون این سهام منتشر شده است. در جدیدترین خبر زمان واریز و میزان سود سهام عدالت بیان شده است.
نمایندگان بازیکنان در این جلسه به رضا درویش اعلام کردند که با نظر همه بازیکنان اگر تا تعطیلات لیگ برتر بخشی از قرارداد‌ها به حساب بازیکنان واریز نشود آن‌ها در تمرینات بعد از تعطیلات حضور پیدا نخواهند کرد!
ابوالفضل ابوترابی، نماینده مجلس در روز‌های گذشته درباره جزئیات این طرح صحبتی کرده بود که در بخشی از آن اشاره کرده بود: در قانون جدید تا ۱۴ سکه معاف از حق ثبت شده است و تا صد سکه از یک و یک‌دهم درصد و از صد تا ۲۰۰ سکه را دو درصد و از ۲۰۰ به بالا را ۱۵ درصد مالیات در قانون دیده شده است. یعنی افرادی که می‌خواهند سند ازدواج خود را دریافت کنند، باید مبلغی را به حساب دولت واریز کنند تا بتوانند سند ازدواج خود را دریافت کنند.
مدیرعامل بانک تخصصی بخش مسکن از پرداخت ۲۵ هزار و ۵۲۷ میلیارد تومان به حساب سازندگان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ